Search This Blog

Happy Birthday, Mademoiselle S! (October Favorites)


Nisam sigruna da znam kako da krenem ovaj post. Hajde da krenem ovako, pozdrav dragi moji. Whgat's up? Za vas verovatno dan kao i svaki drugi za mene dan kada zvanično obeležavam 3 godine postojanja bloga. Pre 3 godine sam rešila da želim da svoju kreativnost izrazim kroz pisanje Sećam se da je prva godina mog blogovanja bila kucanje u prazno. Nula čitaoca, nula promocije ali iz nekog razloga uprkos minimalnim pregledima nisam želela da odustanem. Postojao je deo mene koji je iskreno verovao da moj blog ima svrhu koja će se pokazati kad-tad. U periodu od 1-2 godine blogovanja blog je doživeo tematske promene, počela sam da pišem o onome o čemu zaista želim, posvetila sam se nečemu što ja volim i stekla par privh čitaoca od kojih su mi neki postali i prijatelji.U periodu od 2-3 radila sam na menjanju teme bloga pa tako sada blog ima izgled koji se meni najviše i dopada i odlično me predstavlja- ružičasto i bajkovito to je ono što sam ja. U poslednjih par meseci skratila sam 3 posta nedlejno na 2 jer je počinjalo da me guši a moj blog je moj izduvni ventil ne mesto koje želim da me guši.


373 

Broj je postova koji sam objavila. Nisam ponosna na svaki od njih ali sama brojka je fascinantna.Evo i zašto: ja nisam neko ko se lako drži jedne stvari multitasking manijak u meni uvek želi da radi što više pa mi tako stvari brzo dosade, činjenica da sam istrajala 36 meseci sa pisanjem je krajnje fascinantna za osobu kao što sam ja.




Imam svoje mane

Izbegavam domaće tržište

Za 3 godine pomenula sam svega 5 domaćih pesama i jedan domaći film, pa ispada da ne volim domaće tržište ili da ga "hejtujem"- nemam bolji izraz. Međutim stvar je u tome da ja i ako sam rođena ovde od malena ne  osećam nacionalnu pripadnost -ne povezujem se sa rečima domaćih pesama, a domaći filmovi i serje mi ne drže pažnju jer naš humor ne kapiram najbolje (meni treba britanski sarkazam da bih shvatila stvari). Što se domaćih pisaca tiče, nemam nikakav komentar osim da nisam najbolje upućena te ih zato ne čitam.

Kontriranje

Ako čitate moj blog vidite  da popularni filmovi i serije uglavnom dođu kod mene mnogo, mnogo kasnije. Prosto ja imam odbrambeni mehanizam pa tako sve što je ultra popularno (osim stvari koje mnogo volim poput BTS-a i GOT-a, to mi ne smeta čak što više kad čujem da neko sluša BTS osećam se kao da sam dobila na lutriji, kapirate volim ih) izbegavam. Posebno ako je hajp  kod nas, sa strancima nemam takav problem tu mi je hajp kao i OK.Tako npr. ne želim da pogledam "Stranger Things" seriju jer bukvalno svi pričaju o njoj i to je jedini razlog zašto je ne gledam. Da se ovde na Balkanu generalno, manje priča o njoj verovatno bih je pogledala, ali  kada ljudi sa naših prostora preterano pričaju o nečemu mene uglavnom to više ne zanima. Zbog toga sam zamalo prestala da gledam GOT pa vi vidite koliko imam problema haha. Takva sam po prirodi ne mogu protiv sebe.


Gramatika/Greške

Što se gramtike tiče ja sam od iste udaljena neverovatno mnogo. Ne samo sada na fakultetu na kome nemam ni jedan vid književnosti i gramtike već sam generalno oduvek bila. Ja sma bial dete koje je na časovima književnosti kada se piše sastav imalo 5 kada dođe test 4 ili 3 zavisi koliko sam dobro prepisala, nisam volela da učim sve što me je smaralo (zato mi je start na faksu bio jako, jako težak) pa je tako i gramtika bila jedna od stvari na koje sam igrala igru na sreću, bila sam majtor prepisivanja i puškica (shame on me) i samo zato sam uspevala da izvučem dobre ocene. Što se greška tiče ljudi ja tekst čitam 3 puta kako se omaknu pojma nemam ali me strašno nervira.

Stranger Things ima veliku popularnost, međutim ja odbijam da je pogledam


Stvari koje volim

Vizuleni efekat

Ja sam prevashodno slikar, i kao takva obožavam vizuelni ugođaj, kod mene će te u recenzijama filmova i serija uvek naći deo o kinematografiji jer fotografija i snimak kao vizuelani deo umetnost su uvek bili nešto što ja volim da vidim.

Osećaj

Ja nisam sooba koja se vezuje za radnju i za stil pisanja ili stil režije. Ja sam osoba koja se vezuje za osećaj koji mi delo, pruža. Ja prosto imam potrebu da imam emotivnu povezanost sa svim stvarima u životu,  ako ne osrćam onda ne volim svim srcem i to je to.


Obožavam vizuelno lepe filmove a Wonder Woman je jedan od takvih


Ono čemu sam uvek verna


Iskrenost

Kada gledam ili čitam nešto i rešim da utiske prenesem na blog ono što možete da očekujete od mene je samo iskrenost. Ja nisam neko ko uvija, niti robujem "dopada se većini budi blaga", nije sebično već realno, ono što želim je da vam kažem u određenom postu je kako se meni nešto dopalo ili nije dopalo pa neka se svima svidi ako se meni ne dopada to ću i napisati.




Šta mi je donela prethodna godina blogovanja


Lekcije

Razne lekcije, što one koje sam sama shvatila što one koje sam naučila od drugih. Od toga da sam naučila da skratim postove gde treba, do toga da je blog ipak u kvalitetu ne u kvantitetu. Blog je konstantno učenje drago mi je što sam usvojila neke lekcije.

Divne ljude

Blog je dobio nove čitaoce na kojima sam zahvalna, koji god da je razlog zašto me čitate, kao neko ko nije verovao u svrhu svega ovoga moram da kažem veliko hvala.
To je to za uvodni deo, još jednom ljudi blog održavate vi koliko ga održavam i ja, i hvala vam što me čitate. Sada da se vratim na glavnu temu ovog posta. Dakle pre određenog vremena (pre 100 godina) pravila sam post sa favoritima uglavnom po uzoru na strane YouTube-rke koje sam pratila. Prestala sam kada sam shvatila  da se u šminku i kozmetiku ne razumem nikako. Međutim favorite sam vratila kao dodatak mesečnoj šolji kakaoa. Jedini problem je bio što mi se nikako nije dopadalo kao ih pišem uvek ih skratim maksimalno jer je sama šolja ogroman post. Zato sam rešila da počnem ponovo da ih pišem kao zaseban post. Međuim ovaj put će biti opširniji plus dodaću i neke stvarčice koje sam volela i korisitla uz naravno filmove, serije, knjige i muziku kao sastavni deo plus stvari koje su me insirisale. Da više ne dužim

Let's go😉



KNJIGE



"Srećni princ i druge priče" Oskar Vajld

Ovu knjigu dobila sam od divne Katarine sa bloga "Totally Random" i malo je reći da sam se oduševila. Prvi put se srećem sa Vajldom ali odmah sam imala povezanost sa njegovim rečima i načinom interšretacije. Pomalo tragičan ali nikako patetičan Vajld vlada metaforama, i svaka pirča ima sjajno značenje, a moja omiljena je bila "Ribar i njegova duša".





"Indijski začin na francuski način" Ričard Č. Morais

Roman portugalskog pisca Ričarda Č. Moarisa govori o Hasanu mladiću koji se sa porodicom seli iz Indije nakon smrti majke koje je jedne noći ubijena u njihovom restoranu. Hasan i njegova porodica prvo se nastanjuju u London da bi potom nakon nekog vremena otišli u Francusku gde otvaraju restoran. Problem je u tome što je čuvena madam Malori vlasnica restorana preko puta njihove kuće, svesna Hasanovog talenta a ne želi nikakvu konkurenciju.
Šareno, veoma dobro napisano i jako lepo urađeno a opet ne preterano kompikovano. Ako želite knjigu koja će vas opustiti i zabaviti dok ujedno prenosi dobru poruku onda je ovo ta knjiga. Jako lepi opisi, jako lepo prenešna priča zaista će te uživati ako se odlučite da je pročitate. Film koji je adaptacija ove knjige je jednako dobar.





SERIJE


This is Us

Nisam preterano gledala serije međutim ovoj sam bila verna svake nedelje. Druga sezona čuvene porodične drame donela je još bolji scenario, još bolju glumu a moram da priznam čak i više emocija pa sam tako gledajući je ove sezone čak dva puta pustila suzu i Mendi Mur koja igra  Rebeku je kriva za oba puta. Mur zaista razbija ove sezone, njena gluma je brilijantna. Moram da pomenem i Džastina Hartlija koji igra Kevina i koji se glumački uzdigao dosta ove sezone doneo je Kevinu emocije, i probleme a pri tom je zadržao svoj dopro poznati humor i šarm.





Outlander

Pripremam se za drugu knjigu iz serijala "Tuđinka" koju planiram uskoro da čitam pa sam imala jedan bingle-watch prve sezone. Još uvek sam impresionirana samom idejom, još uvke ne volim Kler i Džejmija kao par ali OK valjda će i druga sezona i druga knjiga biti bolje.




FILMOVI

Boyhood (2014)

Film prati život Mejsona od dana kada je bio dečak do fakultetskih dana.

O filmovima ću skratiti maksimalno jer sam već pisala o njima (biće link na kraju posta) međutim ono što mogu da vam kažem je da je ovo film kome se vraćam s vrmena na vreme jer ga zaista jako volim. Film koji će se dopasti svakom, mene serija This is Us podseća na njega. Sjajna comming of age drama imate moje prepouke.





Suffragette (2015)

Grupa žena osniva femistički pokret u Engleskoj u ranom 20. veku. Žene koje su tretirane kao da ne vrede ništa forsirane su da koriste svako moguđe oružje kako bi se izborile. Mud Vots (Keri Muligan) sa druge strane živi krajnje miran život međutim nepravda koju stalno viđa oko sebe utiče na nju, te će stalno visiti sa ovim fascinantnim ženama. Kada je policija uhvati i provede vreme u zatvoru (i ako je zapravo bila posmatrač a ne učesnik) muž je izbacuje iz kuže jasno joj stavljajući do znanja da ona kao žena nema nikava prava nad njihovim sinom, Mud tada postaje ne samo jedna od ovih žena već i glavna predvodnica. Film se bazira na istinitom događaju.

Kao što sam rekla u postu o filmovima oktobra, ovo je film koji morate da pogledate posebno ako ste žensko. Veoma potresan i veoma realan film koji će vas naučiti lekciju o životu a to je ono što je zapravo bitno.




MUZIKA


BTS - 봄날 (Spring Day)

Ovo je možda objektivno najlepši spot BTS-a insirisan je pričom "Omeals" koju je napisala Ursula Le Guin. Tekst pesme je prelep, balada sa malo urbianjim ritomom koju karakteriše divan osećaj tokom slušanja.Cela atmosfera je prelepa, stalni je "gost" moje playliste i obožavam da je slušam atmosferična pesma jedna od meni top 3 omiljenih BTS pesma.




Ed Sheeran - Bibia Be Ye Ye

Ove vesela numera Eda Širana je takođe bila moji česti saputnik tokom prethodnog meseca, jeste više letnja pesma ali meni je trebalo pozitivne energije a ova pesma je idealna za to.





BTS-Danger

Ovo je pesma sa gotovo početka njihove karijere, puna energije sa dozom roka postala je moja dance himna ako mi treba nešto da đuskam -uvek biram Danger.





Bishop Briggs - River

Ne pamtim gde sam čula ovu pesmu ali je moćna i prokleto dobra. Muzika koja te uvlači u sebe potkovana sjajnim vokalom, i jedna dobra pesma.




Agust D ft Jimin - Tony Montana

Sada malo kvalitetnog repa. Agust D je inače alter ego Šuge iz BTS-a (a pravo ime mu je Jongi), ovo je numera sa njegove mikstepe. Tony Montana je inače u originalu urađena sa momkom koji se zove Yankie ali pošto Suga uglavnom nastupa sa svojim bendom live verziju je izveo kolega iz benda Džimin (mada je dečko vokal ne reper ali izgleda može sve), kako je Džimin moj BTS miljenik ne treba da čudi što se meni ova verzija više dopada, njegov visok moćan vokal razbija u ovoj numeri dok Šuga daje pesmi harizmu i moć jer on zapravo i jeste jedan od najboljih repera koje sam čula, brzina je reč koja je karakteristična za njega. Ljubitelji hip hopa ovo nikako ne treba da propustite.





Katy Perry - The One That Got Away

Vratila sam se ovoj Kejtinoj pesmi nakon drugo vremena. Inače ovo je moj omiljeni spot pa ja mislim urađen u 21. veku glavni glumac u spotu je Diego Luna kojeg ja obožavam. Obožavam priču koju spot priča  a ova pesma je moja omiljena Kejtina pesma. Volim pesme koje pričaju priče a ova to definitivno radi. Sve u vezi nje je prelepo.





BEAUTY


MalenaGlossy Lipstick (04)

Nisam znala da li želim da uvedem i ovakvu vrstu favorita jer pre svega ja stvarno ne analiziram preterano šminku ja koristim kako mi se dopadne a onda i zato što ja se zapravo retko šminkam jedino što uvek imam su lakovi i karmini, to stvarno volim. 
Međtuim rešila sam da post bude sastavljen od svih stvari koje su mi se dopale pa tako i ovakve sitnice. Konkretno ovaj karimn sam kupila u lokalnoj parfimeriji i jako mi se dopao, bukvalno moj go-to karmin. Neka ružičasta-boja mesa, traje jako dugo a ne isušuje usne što se meni jako dopalo.
P.s izvinjavam se na fotkama jer svetlo nikavo nisam imala ovo je najbolje što sam mogla


Essence Shine Shine Shine wet lipgloss (12, runway, your way)

Ovo sam kupila u Liliju i nije bio preterano skup. Dopala mi se boja koja je baš za ovo doba godine. Mora da se nanosi pažljivo kako bi bio ravnomeran inače više je karmin nego sjaj definitno jer ima intentzivnu boju. Ono što je meni bitno je da se ovo ne lepi koliko dugo traje ne znam nika da ga nisam nosila više od sat-dva.





Llums lakovi za nokte (Lavanda & Hot Wine)

Kako svake nedelje menjam boju laka za nokte činjenica da sam ova dva memorisala  je pravo čudo, međutim često sam im se vraćala posebno Lavandi koja mi je jedna od omiljenih boja koje imam u kolekciji lakova. Traju nedleju dana bez skidanja ali imajte na umu da ja ne perem sudove niti imam ruke koje rade posao na kome možeš da testiraš lak, dakle meni se ne skida ako neko ima drugačije iskustva neka piše dole u komentarima.




Essence eyeshadow (06 cofee bean)

Inače reeetko koristim senke za oči. Ja full make-up ne radim puder i bb kremu nemam   nikada na licu pa potreba za senkama ne posotji. Međutim inspirisana  mocmima iz BTS-a ovog meseca sam se malo zabavila sa šminkanjem očiju te sam koristila par njih od kojih dve imam ovde. Ovu sneku mi je sestra kupila, ne znam cenu niti bilo šta ali mislim da ova kolekcija više nema da se kupi. Imam još jednu iz te kolekcije koja nema sjaj koji ova ima,  međutim dopala mi se posebno u kombinaciji sa sledećom senkom.

Aura divine eyes eyeshadow (67, candy rose)

Ovu senku sam kupila pre nekih goidnu dana i sećam se da je  za 3 grama bila jako skupa senka, međutim u boju sam se zaljubila istog trebutka i do dana današnjeg ovo je moja omiljena senka, svilenkasta je i lepa i toliko lepo stoji dovoljno je da samo nanesete nju četkicom za blendanje malo karmina i spreni ste, ne treba vam šminka nikakva.



L'OREAL miss hippie maksara

Moram da priznam da sam po pitanju masakra strašno probirljiva ne odgovara mi sve i imam baš velike standarde kada ih tražim posebno jer ja nit nosim nit volim veštačke trebavice a imam i osetljive oči. Ovo je, ruke dole najbolja maskara na planeti. Šta ovo uradi sa očima to je čudo. imate je u  Liliju za nekih 1500 dinara.





Random 


Ness 3 u 1 i Milka sa lešnicima

Inače ne pijem kafu ali kako sam par dana u oktobru bila kao zombi morala sam da popijem. Tursku ne volim ni da vidim, još manje da pijem onaj pravi Nes mi je pomalo težak, pa je ovo bilo super rešenje. Probala sam još par tih 3 u 1 instant kafa ni jedna mi se ne dopada, samo Nes sa dosta mleka. Što se Milke tiče na dnevnom nivou sam je jela kako uđem u Maksi tako izađem sa Milkom u oktobru je bila sa lešnicima a saga se nastavlja i u novembru samo što sada ne idem kući bez noisette Milke, bolest ne bira.




Inspiracija meseca: 

Namjon "Verujem u svoju sudbinu i ne verujem u svoju sudbinu"

Već sam vam rekla da je frontmen BTS-a meni strašno ispirativna osoba, načitan je i kad god čitate neke njegove intervijue ili izjave ne verujete da je to momak od 23 godine, zaista su mu odgovori intaligentni.  U jendom od njih pričao je o tome kako vidi svoj život, pomenuo je pitanje sudbine sećam se da sam čitala taj odgovor nekih 50 puta jer nisam mogla da prestanem da razmišljam o tome, zato je on ispiracija meseca.




YouTube kanal: Dulce Candy

Baš volim da gledam Dulce od kada je počela da snima drugačije  videe i od kada je počela da se bavi raznim temama. Prija mi da je gledam i da je slušam, ova latino devojka  je puna pozitivne energije.




Šetnje

Šetala sam stalno posebno mi je prijalo da šetam po tmurnom danu i opažam lepote jeseni umesto da sedim i žalim se na tmurni dan.


Pogled sa prozora jer sliku iz šetnje nemam, shame on me




Korejski jezik

Nisam odolela a da ne pokušam da naučim barem neku reč na jeziku ljudi koje volim. Mogu da vam kažem da ne da je težak nego je ludački težak međutim uprkos tome meni je strašno interesantno da se koljem sa rečima, kada su "romanizovane" ili ispisane na latinici pohvatam koju znakovi su mi idalje komplikovani ali u tome je čar, učim!




Linkovi vezani za ovaj post (ako želite više da pročitate idite na "open link in new tab" jer ne mogu da namestim da se sam dirketno otvara u novom):
BTS post
Novi tumblr

To je sve za ovaj post. Kako vam se dopao? Da li vam se dopada ovo kao nova zasebna rubrika? Hvala vam još jednom što ste mi pomogli da ovo što pišem ima nekog smisla.

Hvala na čitanju,



With love, S.

10 коментара:

  1. Saro, divan tekst, baš sam uživala. Pošto je tvoj blog jedan od retkih koje redovno pratim, a iz čega se u međuvremenu razvilo i iskreno prijateljstvo, mogu ti reći samo da sam srećna što si istrajala, što konstantno napreduješ i činiš svoju stranicu, tekstove, sadržaje sve boljim, kvalitetnijim, raznovrsnijim. Ja ću nastaviti da te podržavam i tu sam za svaki vid pomoći, sugestije, saveta, jer kada u nečemu prepoznam potencijal, stajem uz to baš bezrezervno, a tvoje ideje, talenat i posvećenost svakako zaslužuju i pažnju i divljenje.

    Ova stavka o gramatici me nekako posramila, osećam se prozvanom, pa samo želim da kažem kako je za nekoga ko piše i objavljuje ipak, učili to u školi/na faksu ili ne, zaista presudno ne samo ŠTA, već i KAKO piše. Znam da su danas mnogi profesionalni novinari, pa i "pisci" više nego aljkavi, prave strašne greške, lektura i korektura kao da ne postoje, ali, stil i gramatika su zaista bitni kada nešto čitamo, jer REČI jesu glavno sredstvo svih nas i zato je veoma važno biti i u tom segmentu uredan, pedantan i držati celokupni nivo bloga na određenoj visini. Kada nešto ne štima, cela zidanica se lako uruši. Zato skrećem pažnju na to, jer je previše samouverenih, a polupismenih "blogera" koji presipaju iz šupljeg u prazno.

    Što se ostalih stavki tiče, veoma smo slične tu, pristupom pisanju, tempu objavljivanja, odnosu prema čitaocima i svojoj stranici. Moj blog postoji punih sedam godina, ali tek u poslednje tri je "procvetao", sadržajno, tematski, konceptom i vizuelno sređeniji, ali najviše zahvaljujući čitaocima i podršci vas nekoliko, jer otkad se međusobno pratimo i razmenjujemo savete, predloge, iskustva, sve je dobilo pravi smisao.

    Zato, SREĆAN BLOGOROĐENDAN i još mnogo prelepih, zanimljivih, poučnih i inspirativnih tekstova da nam poklanjaš!:*****

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isidora pre svega hvala ti puno :)
      A onda čoveče nikako daleko bilo da se osećaš prozvanom pa ja da nije tebe imala bih još gore greške ja sam ih istakla samo da ljudi vide da sam imala i uspone i padove i da sam svesna da grešim :)
      Ja imam svesku sa tvojim "lekcijama" (nemam bolju reč) da nije tebe verovatno bi izgledalo još gore jer činjenica je -nemam od koga da naučim, hvala ti puno na svakom savetu :)
      Ja sam veoma zahvalana što imam sa kim da razmenim savete i iskustva i veoma sam zahalna na sivma vama sa kojima se i vna bloga takoreći družim velika pomo i podrška mi je stigla ne znam da li bih blog toliko održala da nije vas :)

      Избриши
  2. Reč-dve o šmiki: ja ne pratim kozmetičke blogove, dosadni su mi, a na ta sredstva ionako dajem baš relativno malo novca, iako volim da se šminkam, još od Gimnazije.:) Koristim samo maskaru, krejon i senke koje obožavam (uglavnom uklopim boju sa garderobom: plava, ljubičasta, zelena ili braon), uz odgovarajući lak za nokte (pritom, ja perem sudove, čistim, pišem i obično mi boja traje bar sedam dana). Nikada u životu nisam stavila puder na lice, koristim samo sredtsvo za čišćenje i kremu - "Niveu" ili neku običnu, dečju. Znači, baš najosnovnije, po starinski, ruž ne stavljam, šminkam samo oči i to imam sreću da su moje krupne, a kapci "kao u kornjače", pa mi senke lepo stoje i dobro se vide. Sama sam našla neki svoj stil, pomalo 80s, koloritni.
    Nikada nisam dala na maskaru više od 400 dinara, niti na bilo koji pojedinačni proizvod. Naprosto, nemam toliko, a i da imam, radije bih potrošila pametnije. Šminku nabavljam u "Lily"-ju i "DM"-u, uglavnom Aura, Essence, SHE, Golden rose ili eventualno Rimmel kad se "luksuziram" - moram priznati, ne razumem se u kozmetiku i brendove, niti se mnogo interesujem, po čemu sam takođe potpuno netipično žensko.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja inače ne koristim preterano šminku, ja nemam ni puder niti bilo šta drugo hajlajter jedino ponekad stalvjam na lice (iz nekog razloga volim šimer na jagodicama). Ja skidam bebi vlažnim maramicama već dugo, bukvalno nemam ni jednu micelarnu vodu, čak i kad se šminkam ja sam minimalista sve nutralno i jake usne uvek.
      Što se maskare tiče ja ne mogumnogo da biram koliko ću je platiti jer su meni oči mnoogo osetljive (možda zato što nosim naočare pojma nemam), plaćem na 80% maskara a ova se ispostavila dobra i ne peče oči a ima ludački volumen :)
      Ostani jedinsvena to je najbolje najviše volim kad ljudi furaju svoj fazon.

      Избриши
  3. Prvo da napišem srećan ti rođendan i jako mi je drago što si istrajala u svemu tome. :*
    Drugo, a nadam se da mi nećeš zameriti, kao budućoj koleginici, uzeću slobodu da te savetujem da na gramatici i izražavanju poradiš, naravno ne ističem to, jer smatram da je tvoj loše, daleko od toga, nego kada si već sama navela, ali kao pravnik od tebe će se uvek očekivati da, naročito pri pisanju, imaš koncizan stil pisanja i jako dobar vokabular, gramatičke greške je ružno videti u bilo kojoj profesiji, a naročito našoj. Prosto posao pravnika se uglavnom svodi na pisanje, ne dozvoli da budeš jedna od onih novotalasnih, koji ne znaju ni podnesak kako treba da napišu i radi na tome, znam da ti si ti jako inteligentna i dobra devojka i nećeš mi ovaj savet uzeti za zlo. :* I sama često imam problem, jer sam imala neadekvatne nastavnike i profesore, ali to nikako ne sme da bude izgovor.
    Jao Ed.<3 Je l si gledala spot za Perfect? Bukvalno je Perfect. :D
    Baš sam se pitala za ovu maskaru, inače njihove obožavam i Telescopic mi je neprevaziđena, znači i ova vredi, moraću da je uzmem. :D
    Ja malo više forsiram karmine, naročito tamne, tako da ovih dana ne skidam GR tečni mat 05. :D
    Još jednom sve čestitke, želim ti je puno, puno postova. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ivana hvala ti puno :)
      Ne znamerm naprotiv hvala ti na skretanju pažnje, samo problem je što nisam sigurna da imam od kog da naučim jedino da nabavim neku knjigu.A sramota me je strašno, ja kad kucam proveravam na onom sajtu "kako se piše" ta pravila ali uvek nekako zabrljam :)
      Ja kad Ed najavi video u kalednaru imam akd izlazi, bukvalno i da Perfect je Perfect obožavam ceo album :)
      Maskara je brutalna, ja koja imam prirodno duge i crne trepavice sam se oduševila čudo pravi od očiju :)
      Ja nisma preterano probirljiva korisim sve boje kako mi naiđe moram da probam taj GR baš sam ga merkala u perfimeriji:)
      Hvala ti puno i hvala na savetima, znači mi :)

      Избриши
  4. baš gotivim tvoje postove jer uvek ima svega i svačega, a prosledim i drugarici kojoj znam da bi se dopalo :)
    srećan blogorođendan; volim kad vidim da je neko ovako srećan i ponosan na sebe što je istrajao, što ima nešto svoje i na čemu se sam svim silama trudi :D tako da, šaljem veliku podršku i čitam te i dalje!

    Novi #MyLife post! | Instagram

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan rodjendan ovom kutku! Ti si mi divna, duhovita, razdragana, pametna... Brojka je oooogromna i svaka čast na istrajnosti! Uzevši u obzir koliko se ti trudiš oko svakog posta, koliko se fotografije i tekst uklapaju, to je neverovatno. Veoma si raznovrsna kada su u pitanju teme i to mi se jako dopada, jer ne postoji tekst u kojem nisam pronašla bar nešto za sebe. Lep je i dizajn, ma sve. Svaka čast, nadam se da ćemo se još duuugo družiti ovde!
    Već kroz nekoliko postova želim da kažem nešto čega si se ovom prilikom dotakla. Kada god pomislim na Englesku, stvorim tvoju sliku pred očima. Tvoji tekstovi prosto odišu tom atmusferom. Meni je ta zemlja prelepa, i jako bih volela da je posetim, ako ne i da živim. No, već mi je 17 godina, a engleski ne znam baš sjajno i to mi jako smeta. U školi učimo američki, te tako britanskog akcenta (od kojeg lepši ne postoji) kod mene skoro uopšte nema. I nemam predstavu kako samostalno da naučim i jezik, i taj akcenat, obzirom da mi jezici inače teško idu. Kada si ti savladala ovaj jezik i ostale koje govoriš?
    Takođe, volela bih da ovde, ili u zasebnom postu, objediniš knjige, filmove i serije čija je radnja smeštena u ovoj zemlji. Znam da se takve stvarčice već nalaze na blogu, ali želela bih da sve bude nekako objedinjeno, jer me zanima višee.
    Još jednom, divna si, nastavi ovako ii srećan blogorođendan! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na ovom divnom komentaru i hvala ti na ideji, nisam razmišljala niakd o tome ali zaista bih mogla da posvvetim jedan post samo Engleskoj jer ja njihovu kulutu baš volim :)
      Svi generalno phvataju američki akcenat nemoj da te to obeshrabri, kada sam bila na Malit svi su msilila da sma Amerikanka zbog izgovora filmovi i muzika utiču na to bitno je da možeš da se sporazumeš samo bobra i sve se nauči :)
      Hvala ti puno još jednom divan komentar zaista divan ulepšao mi je dan :)

      Избриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Омогућава Blogger.

Wikipedia

Резултати претраге

Translate

Ознаке

007 1 10 10 things i hate about you 100 posta 2 2015 2016 21 gram 21 grams 7 of 7 9/11 a clash of kings a life as we know it A Storm of Swords a streetcar named desire actors actresses all about eve allied american gods american history x american hustle american sniper amy adams angelina jolie april arrow art aura balkan blogger beauty bed bed time before before sunrise before sunset benicio del toro benisio del toro birdman birthday biutiful black swan blistav um blog blog blogorodjendan blogger blogspot blue valentine book books brad pitt bradley cooper bts callenge captain america casino royale cate blanchett challenge chris hemsworth chrismas christian bale Christian Grey christmas christoph waltz cinderella clive owen closer coffee coldplay column common girl conversation crazy heart crime critic dancing with the stars daniel craig david o russell dead poet society disney divergent diy dog downton abbey dracula the silence of the horror picture show emma stone essence f.f facts fantazija fashion favorites february fifty shades of grey film filmovi food from filmography fun game of thornes danncing with the stars game of thrones george r r martin girly gladiator glista glumci golden age golden rose gordost i predrasuda got hair halloween hannibal hero holiday horror hot house of cards hulk hunger igra prestola igre prestola inglorious bastards inside llewyn davis iron man jaime lannister james bond jane eyre january javier bardem Jennifer Lawrence jeremy renner johnny depp jon snow Josh Hutcherson julia roberts july june kate winslet katniss keanu reevs kritika la la land ladies Lady Chatterley's lover leonardo dicaprio leto letters to juliette life limitless lipsck loreal lost in translation lotion lipstick rimmel love love actually love rosie ludo srce m.l madn men magic mike make up malta maltese march mariah carey marley marlon brando maroon 5 marvel may maybelline me me movieis me time memories meryl streep michael buble michale fasbender mlata models mona lisa smile monica belucc movie movie blog movie blogger movie review movies music muzika my own private idaho nails naomi vatts never forget new year new york Nicholas Sparks nivea no north country once upon a time oscars outlander peeta pet play list post priča pride and prejudice prohujalo sa vihorom ps i love you queen questions ramsay bloton random real red review revolutionary road rimmel rip river phoenix robert de niro rock romance ryan gossling s. chat san francisko scandal school sean penn september serbia serbian blogger serije Shailene Woodley shelock holmes single sister snow soaf son pen song of ice and fire songs spectre story story time stuff summer summer book tag summer tag superhero tag team lannister the walking dead the age of adaline the avengers the best of me the borgias the crown the danish girl the hunger games the incredible hulk the ring the shining the walking dead the walkking dead Theo James this is us thor time titanic tom hansk tom hardy top lista top10 travel tv tv show uk valentine's day vanity case victoria vikings vrad pitt vrati se zone vs warrior wham winter world x men young victoria zona zamfirova 2

Sponsor